Previous Page  28 / 36 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 28 / 36 Next Page
Page Background

28

teknik olarak yenileyeceğiz. Görsel trendler değişiyor, resim kullanı-

mı değişiyor, tasarım gustosu değişiyor. Bütçemizi verdik, heyecanla

bekliyoruz. Tekfen Vakfı’nın sağlamış olduğu burslarla Türkiye’nin

en pırıltılı çocukları okuyor. Gerçekten de Türkiye’nin ilk 500’ü. Bu

bizim için, yani Tekfen’in insan kaynakları için çok müthiş bir havuz

aslında. O nedenle bu yıl burs sistemiyle İnsan Kaynakları’nı birbi-

riyle entegre etmeye çalışacağız. Dolayısıyla sadece staj imkânından

öte, onları nasıl Tekfen ailesine katabileceğimize de bakacağız.

Esra Tüzgiray:

Bizim orkest-

ramız bildiğiniz üzere daimi bir

orkestra değil. Belirli projelerde

bir araya gelen müzisyenlerimiz

var. Bu sene bizim orkestranın

kuruluşunun 20’inci, İKSV’nin

de 40’ıncı yıldönümü. Önümüz-

deki 9 Haziran’da İstanbul Mü-

zik Festivali’ne katılacağız.

İletişim son yılların en gözde

konularından biri. Bu alanın

geleceğini nasıl görüyorsu-

nuz?

Dori Kiss Kalafat:

Ön plana

çıkan üç konu var ki çok önem-

li. Bir tanesi, sürdürülebilirlik.

Çevre çok ön plana çıkıyor. Bi-

reylerin, toplumların, kurumların çevreye hassasiyeti nedeniyle, çev-

reye yönelik sürdürülebilirlik politikaları çok ön planda. Bir de tabii

ki iletişimin artık başka bir yöne kaymasıyla yeni medya dediğimiz,

özellikle genç neslin bulunduğu Twitter ve Facebook gibi ortamlar

çok önem kazandı. Burada gerek kurumların nasıl bir davranış içe-

risinde olması gerektiği, gerekse hangi etik değerlerle, kaygılarla ve

kurallarla hareket edeceği konuları öne çıkıyor. Yani sürdürülebilir-

lik, çevre ve yeni medya, kurumsal iletişimin önümüzdeki dönemde

kafa patlatacağı üç ana konu. Düşünün ki 10 ülkedeki şantiyelerde,

10 binin üzerinde çalışan insanımız var. İnsan Kaynakları aslında bu

mecraları çalışanlarıyla iletişim için çok yoğun bir şekilde kullanıyor.

Biz de açıkçası bu sene bursiyerlerimize yönelik olarak kendi Facebo-

ok grubumuzu oluşturmayı düşünüyoruz.

Yaptığınız iş itibariyle, mutlaka ilginç olaylar geçmiştir başı-

nızdan. Bizlerle paylaşabileceğiniz böyle güzel VE İLGİNÇ anıla-

rınız var mı?

Hakan Sayar:

Toros kurumsal film çekimleri için Anadolu’da ge-

ziyoruz. Ege, Adana, Samsun... Senaryoya göre film, çiftçilerin ko-

nuşmalarıyla başlayacak. Tabii doğal olması gerekiyor. Organize

olduk. Çekim ekibi, ekipmanlar tarlanın ortasına geldik. Temmuz

ayında, 40 derece sıcakta hazırlık yapıyoruz. Fakat bizim beklediği-

miz çiftçi gelmedi. Ceyhan’da büyük bir bayimiz var. Ondan yardım

istedik. En sonunda bir çiftçiyi ikna ettik. Beklemeye başladık. Ya-

rım saat sonra bir cipten, modern giyimli, gayet şık biri indi. “Çift-

çiyim,” dedi. Biz şapkalı, şalvarlı, güneşten yanmış bir ten bekliyor-

duk. Dedesinin yöresel kıyafetlerinden giydi sonunda, şapka, cep-

ken... Öyle konuştu.

Ebru Asal:

Toros Tarım’ın 30. yıl etkinliklerini Ceyhan Sosyal

Tesisleri’nde yaptık. Gece çok güzel ve renkli geçti. Ama en önemlisi,

şirketin tepe yöneticilerinin yanı sıra kurucularımız Feyyaz Berker ve

Nihat Gökyiğit oradaydılar. Bu çok önemliydi. Birçok bayimiz, çalışa-

nımız, bu şirketin kurucusu olan insanları yakından görmekten bü-

yük mutluluk duydular.

Özlem Gündoğdu:

Aynı şeyi bizim 50. yıl törenlerinde de gözlemle-

dik. Merkezde bir 50. yıl kutlaması oldu, ama aynı şekilde bütün şan-

tiyelerimizde de törenler yaptık. Başta Erhan Öner olmak üzere, o

şantiyeden sorumlu genel müdür yardımcısı, o bölgeden sorumlu ge-

nel müdür yardımcısı dahil, her törende gayet üst düzey bir katılım-

la gerçekleşti bu kutlamalar. Dolayısıyla oradaki arkadaşlarımız, çok

uzakta gibi algılanan yöneticileri yakından görmekten, onlarla aynı

ESRA TÜZGİRAY

Tekfen Holding Kurumsal İletişim Uzmanı

DOSYA