Previous Page  25 / 36 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 25 / 36 Next Page
Page Background

25

Özlem Gündoğdu:

Biz, 2007

veya 2008 yılında kurumsal

kimlik koordinasyon ve takibini

Kalite Departmanı’na aktardık.

Tekfen İnşaat olarak çok fazla

dışarıya açık, ilanlar yayımla-

yan bir şirket değiliz. Bir web

sitemiz var. Kataloğumuz ve

kendimizi tanıtmaya yönelik

ürünlerimiz var. Hepsini müm-

kün olduğunca güncel tutmaya

çalışıyoruz. Bizim işlerimizin

çok büyük bölümü yurtdışında.

Dolayısıyla o ağları kullanarak

iş yapıyoruz. İş Geliştirme De-

partmanı, şirketin iş almadan

önceki ilk basamağı. Bir ihale

söz konusu olduğunda, öncelik-

le bizim departmanımızın ha-

zırladığı ön yeterlilik dosyası verilir. Onun sonrasında şirketler bize

teklif dokümanını gönderir ve iş Teklif Departmanı’na transfer edilir.

Didem Ak:

Biz bankada, bankanın vizyon, misyon ve stratejileri çer-

çevesinde her türlü reklam, tanıtım ve iletişim faaliyetlerini yürütü-

yoruz. 2010 yılı bankada hem altyapı çalışmaları, hem de ürün ve

hizmet gamının oluşturulmasıyla geçti. 2011 yılında esas tanıtım

başladı. İç ve dış iletişim bizim için önemliydi. Ağırlıklı olarak toplan-

tı ve seminer organizasyonları yaptık. Tekfen’in bir ruhu var. Bunu

bankada da çok net hissediyoruz. Banka bugüne kadar çok fazla deği-

şim yaşamış. Halen ekipte Bank Ekspres zamanından kalanlar, Tek-

fen zamanından kalanlar ve Eurobank Tekfen döneminde katılanlar

bir arada çalışıyorlar. Ona rağmen bu ruhu hissediyorsunuz. İç iletişi-

mi güçlendirmek, çalışmaları toplu halde paylaşabilmek için pek çok

etkinlik düzenliyoruz. Bu yıl “Bizden Haberler” diye bir e-bülten çı-

kardık. 3 ayda bir yayınlanan bu bültende, gerçekleştirilen kampan-

yaları, organizasyonları, etkinlikleri, biraz da kültür sanata yer ve-

rerek paylaşıyoruz. Bu sene ayrıca basınla ilişkilerimizi güçlendir-

dik. Çok sayıda röportaj yayınlandı. Hatta öyle ki, Eurobank Tekfen

küçük ölçekli bir banka olmasına rağmen, basında algısı orta ölçekli

bankalar seviyesinde.

Feyza User:

Biz doğal olarak pazarlamayla birlikte çalışıyoruz ve in-

terneti yoğun olarak kullanıyoruz. Pazarlama ve İş Geliştirme bölüm-

leriyle bir arada çalışarak kampanyaların, tanıtım malzemelerinin

hazırlanması konusunda kendilerine destek oluyoruz. Sevdiğimiz iş-

lerden biri de sponsorluklar. Türkiye’nin En Başarılı Turizm Yatırım-

cıları Yarışması’nı, Ekonomist ve Capital dergileriyle birlikte hazırla-

dık. Yine Etiket Sanayicileri Derneği’nin gençlere yönelik düzenledi-

ği bir afiş yarışmasının sponsoru olduk.

Dori Kiss Kalafat:

Holding’de iletişim daha makro bir bakış açısıyla

ve kurum odaklı yürüyor. Tekfen adının, iş hedefleri doğrultusunda

ve bütün paydaşları nezdinde itibarını yönetmekle yükümlü bir bölü-

müz. Sürekli bilgiye ihtiyacı olan ve sürekli bilgileri analiz etmek duru-

munda olan bir departmanız. Biz, birçok etkinlikte topuk eskitiyoruz.

Oradan oraya koşup duruyoruz.

Ama aynı zamanda bir yönetici-

nin konuşma metnini de yazıyo-

ruz. İşimizin görünür kısmı çoğu

zaman topuk eskitme veya süs-

leme işi olduğu için, bazen işimiz

hafife alınabiliyor. Halbuki şöyle

bir sıraladığımda, kurumsal iti-

bar yönetimi bu işin en başında

geliyor ki bu Tekfen’in kurulu-

şundan bu yana olan bir şey.

Örneğin, bir halka arz süreci,

ayrıca lider ya da CEO iletişimi

önemli bir konu. Kriz yönetimi

çok önemli bir kalem. Gündem

yönetimi, bulunduğumuz sana-

yilerde çok çeşitli. Ayrıca tüm

bunlara ek olarak iç iletişim çok

önemli. Çalışanlarımızın Tekfen

ÖZLEM GÜNDOĞDU

Tekfen İnşaat Halkla İlişkiler Şefi

DORİ KİSS KALAFAT

Tekfen Holding Kurumsal İletişim Koordinatörü

TEKFEN’İN İLETİŞİMİ ONLARA EMANET

Bu kez 5 Çayı’nın konukları, Tekfen’in “iletişimcileri.” Onlar, sahip

oldukları tüm bilgi birikimini, grubun iletişimini daha doğru ve verimli

bir şekilde yapmak için kullanıyorlar. İletişim ve organizasyon

becerileriyle, grubun itibar yönetimine önemli katkı sağlıyorlar.

anlattılar